23 iulie 2010

The girls are back in town...

Gata vacanța! Sau, în fine, o parte din ea. Ieri, s-au întors fetele.

Planul era să le întâmpin la aeroport, dar din motive de defectat mașină am ratat intercepția. Le-a ieșit în întâmpinare Florin --sfat: e bine să vă faceți prieteni care stau lângă aeroport--, așa că amicul Murphy cu legile sale n-a reușit să producă surpriza zilei. (Surpriza avea să fie noul meu look & feel, dat fiind că m-am înfățișat mai 'eftin cu douăjde de kile -- cine vrea rețeta, și plătește generos, să mă-ntrebe ;-).)

Așa că ieri seară am avut parte de o serioasă introducere în tainele tinerilor titani, pentru care Uca a făcut o mare pasiune-n România, iar de dimineață-ncepând ne jucăm aproape în continuu. Acum mi-a dat o pauză, dat fiind că s-a prins în joacă cu fetele de pe alee.

Bun venit, fetelor! :-)


Trei generații -- Măruca, mama și bunica:


Ani, Uca (pe masă) și Alexandra:

(Merele care se văd în pom deasupra Mărucăi erau sub formă de flori albe în ziua în care-au plecat în România.)

2 comentarii:

Ralu' spunea...

Asa deci, s-a reintregit familia :) Cred ca Maruca are o gramada de povesti de impartasit, asa ca asteptam ;)
Si da, io vreau secretul, da' ceva mai ieftin, ca-mi trebuie numai pentru vreo 15 kile :D (foarte serios).

Augustin Moga spunea...

Nu m-a potopit cu povești Măruca, în schimb nu m-a lăsat nici să suflu cu solicitările de joacă. Practic, acesta e primul lucru pe care-l aud dimineața :-)...

Rețeta: veggies & sweats. Nimic revoluționar. Practic, am mâncat câte fructe și legume am vrut; nu dulciuri, nu carne, foarte puține lactate (doar iaurt). Și-am alergat în fiecare seară (între 5 și 8km). Asta a fost; la mine a funcționat (mai bine decât mă așteptam).