24 noiembrie 2010

Sammy, Jackie şi cei trei zee-bee-duşi

Acu' ceva mai bine de o lună, într-o bună zi, Măruca ne-a spus că i s-a făcut dor de peşti şi că de ce nu am avea vreo câţiva prin ogradă. I-am amintit de Dory, dar nu a impresionat-o. Şi cum a promis că o să aibă ea grijă de ei... clar nu puteam să-i refuzăm ocazia de a-şi asuma oareşice responsabilităţi, nu?

Aşa că la prima vizită pe la Pet'sMart ne-a poposit în coş şi-un acvariu. Zece galoane. (Asta ar fi mai multă apă decât beau eu într-o săptămână. Inclusiv cea cu care mă spăl pe dinţi.) Iar la următoarele două vizite ne-am ocupat şi de popularea lui.

Mai întâi o pereche de Tequilla Sunrise Guppy, pentru care am propus numele Tequi şi Sunny, dar care n-au fost aprobate. Aşa că se numesc Sammy şi Jackie. (Sau poate Samie şi Jacquie... or' Semi şi Jechi... încă nu-s chiar dumirit nici eu.)

Iar mai apoi încă trei Zebra. Şi aşa le-a rămas numele. Adică Zee-bee.

La careva vizită viitoare am fost anunţat că o să mai luăm unul sau doi. „De servici”. Adicătelea din ăia care n-au ce face toată ziua şi curăţă acvariu de alge şi alte depuneri. (Creaturile terestre, o parte din ele, când n-au ce face merg la pescuit, dar în regnul subacvatic cred că asta ar fi încadrat la terorism... Asta e, viaţă de peşte...)

Cât despre promisiunea Mărucăi cum că o să aibă ea grijă de ei... e perfect adevărată. Atunci când îşi aduce aminte de ea. :-)

Niciun comentariu: