24 aprilie 2010

Petrecerea


Anul acesta am decis să sărbătorim evenimentul la un loc de joacă pentru copii (playground). Ceea ce am şi reuşit, după cum se poate vedea din cele ce urmează.


Gata de plecare. În plan secund, Dodo (tuns regulamentar) afişează o mutră tristă -- protesta că n-aveam să-l luăm cu noi. (Poate data viitoare, amice! :-)):



Uca, Ani & Alexandra în plină sesiune de trambulinare:



Alioşa-căţărătorul. Pentrul el, peretele ăsta a fost o „joacă de copii”, dat fiind că e abonat la un club de căţărători ce practică pe chestii mult mai serioase. (Evident, copacii de pe alee au fost de mult „fumaţi”.)



Lara, la unul din capetele toboganului:



Nicholas, cu aproximativ juma' de secundă înainte de a izbucni în plâns. I-am dat dreptate -- nici mie nu-mi plăceau bliţurile; nici acum nu-mi plac.



Alexandra, Uca şi Thea -- planificări de trasee:



Thea şi Uca. Tocmai le-ntrebasem: „Vreţi să vă fac o poză?” Mie-mi pare c-au răspuns „Da” :-).



Myzea (cea mai recentă febleţe a Mărucăi):



Uca vs. Julia & Iulia:



Fascinată de „scăpărinci” (= un cinci cu scăpărici):



Aşteptând finalul „La Mulţi Ani”-ului:



O dorinţă...


5 comentarii:

Rox spunea...

La multi ani, inca o data!
Uca nu are gusturi rele ....Myzea! lol

ralus spunea...

La multi ani!
cea mai frumoasa fetita!

Augustin Moga spunea...

Mulţumim frumos!

alina spunea...

la multi ani, Maruca, sa cresti din ce in ce mai frumoasa si mai desteapta!!!

brishtara spunea...

E prima oara cand o vad si nu imirevin. Are o frumusete imbatatoare.

Sa va traiasca sanatoasa! La multi ani!

Si da; Myzea e ...chipes :))