23 decembrie 2008

Ţi-am promis, mama...

M-am convins de-un lucru: (când vrea) Măruca e om de cuvânt. Dovada? Iaca: cu puţin înainte de a ne aşeza la masă Măruca a cerut:
- Vreau îngheţată, mamaaaa...
- Sigur, sigur, şi-ngheţată, da' hai mai întâi să păpăm ceva mâncare „adevărată”, i-a răspuns Melinda.

Zis şi făcut. Măruca se pune şi mănâncă alături de noi meniul zilei. Cinci minute mai târziu (când farfuria încă-i era mai degrabă plină, decât goală), Măruca ne anunţă:
- Mama, vreau îngheţată acum. Doar ţi-am promis că vreau îngheţată, mama...

Acu' spuneţi şi voi: nu trebuie părinţii să-şi înveţe copiii să nu-şi încalce niciodată promisiunile? Normal că n-am mai avut de ales :-)...

3 comentarii:

Anonim spunea...

O promisiune e o promisiune, ce mai!

Sarbatori cu bine, sa petreceti tustrei frumos, vad ca de zapada nu duceti lipsa!

Augustin Moga spunea...

Mulţumim frumos de urări. O să-ncercăm să petrecem conform aşteptărilor :-).

Aşişderea, vă dorim să aveţi parte de-un Crăciun încărcat nu doar de zăpadă, da' şi de daruri şi alte bucurii.

Crăciun Fericit!

diana spunea...

d inca nu promite, dar prefera cu siguranta inghetata inainte de masa. si in timpul. si dupa :). la fiecare masa :)). cel putin in ultima saptamana.
eu zic ca ati scapat ieftin , plus ca stiati ce va asteapta din moment ca v-a promis :)