22 decembrie 2008

Scrisoare de la Moş Crăciun


După ce aseară s-a văzut cu Moşu' şi i-a cântat spre încântarea sa, azi Măruca a mai avut parte de o surpriză: a primit o scrisoare din partea Moşului. De fapt, un răspuns la scrisoarea pe care i-o trimisese mai devreme. Zice aşa (într-o traducere şi adaptare proprie):

„Dragă Prietene Maria,

Îţi foarte mulţumesc pentru scrisoarea ta. Primitul de scrisori de la băieţi şi fete de prin toată lumea e una din cele mai mari bucurii ale mele... HO HO HO, cât îmi place să primesc poşta.

Polul Nord este foarte aglomerat zilele astea! Toată lumea mă ajută să mă pregătesc pentru ziua cea mare. Spiriduşii lucrează la greu în atelier, având grijă de ultimele finisări ale jucăriilor. Sunt atât de multe lucruri de făcut că până şi renii dau o mână de ajutor. Se pricep binişor la testat, verificat de liste şi adus de scrisori. Doamna Crăciun îi face pe toţi fericiţi cu cântecele pe care le cântă. Deasemenea, mă ajută să scriu adresele pe plicuri. Sunt foarte norocos că am atât de multe ajutoare!

Ştii, când călătoresc cu sania în noaptea de Crăciun, sunt întotdeauna uimit de cât de frumoasă este planeta noastră şi de cât de mult îmi doresc să o protejez. Doamna Crăciun întotdeauna îmi împachetează biscuiţii în punguţa mea preferată şi refolosibilă pentru micul dejun, pe care o iau cu mine în lungul meu drum în jurul lumii. Ea ştie cât de mult îmi plac biscuiţii ei!

Ei bine, e timpul să mai trec pe la Spiriduşi din nou. Sper să ai parte de o foarte frumoasă sărbătoare şi te rog să-mi scrii din nou anul viitor!

Veselul tău prieten,
Moş Crăciun   [Moşu']

PS Mi-au plăcut abţibildurile de pe scrisoarea ta!!

Uau! Moşu ăsta-i incredibil... Cred că la anu' o să-i scriem şi-o să-l întrebăm care este părerea lui vizavi de schimbarea climei, a regimurilor politice şi a monedei canadiene în raport cu alte valute... 'Au poate o să ne limităm la a-l ruga să ne trimită o poză cu Rudolph; noi o să-i oferim la schimb una cu Veve şi cu Dodo.


ps/ Pfiuu... Răsuflu şi eu uşurat -- se pare că planu' cu o pisică adevărată a fost dat uitării (deocamdată). Pe de altă parte, ieri zicea ceva Măruca despre cât de mult i-ar place să aibă un iepuraş mic... Cre' că mă pasc negocieri crâncene cu Moşu' în anii viitori...

Niciun comentariu: