18 octombrie 2007

Ce-mi dai?

Mă gândeam că poate ar fi bine să o învăţ pe Măruca că nu întotdeauna primeşte (jucăria, bombonica, aia, ai'laltă), ci mai trebuie să şi dea; cel puţin la schimb, dacă nu în mod pur dezinteresat. Prin urmare, din când în când, când vrea să facă ceva sau să obţină ceva, o întreb: "Ce-mi dai?". (Desigur, în ce mă priveşte, accept ca "monedă" de schimb şi un pupic bine ţintit :-).)

Aşa se face că ieri, când Măruca a început să protesteze că nu vrea să stea cu şosetele-n picioare şi să mă roage să i le dau jos (cum ar veni, îmi cerea să-i fac un serviciu), am întrebat-o:
- Ce-mi dai?

La care am primit răspunsul prompt:
- Şosetele.

Nici măcar n-a schiţat vreun zâmbet; a fost cât se poate de serioasă.

Aşa că amu' încep să mă gândesc la alte strategii de a o învăţa cum vine treaba cu iau-şi-dau... :-)

Niciun comentariu: