29 martie 2008

Ora Pământului

A trecut puţin mai mult de-un ceas de când s-a încheiat prima ediţie a Orei Pământului ("Earth Hour") organizată şi în Toronto. E vorba de o oră în care se reduce, în mod voluntar (nu în mod "planificare cincinală"), consumul de energie electrică. Sunt invitaţi să participe companii de orice mărime, precum şi populaţia.

Evenimentul a fost organizat pentru prima oară anul trecut, 2007, în Sydney (Australia). Anul acesta, câteva zeci de oraşe au devenite partenere la eveniment (din România s-au înregistrat ca şi suporteri: Baia Mare, Lugoj, Sighetu Marmaţiei şi Timişoara).

În orice caz, Toronto a declarat evenimentul ca fiind un succes (clipuri video: unu, doi). Uca a fost şi ea încântată: i-a citit Melinda poveşti la lumânare (amintiri, amintiri,...) iar după, când am început să aprindem luminile, a declarat că-i place mai mult pe întuneric, aşa că a urmat juma' de oră de alergat prin casă timp în care iluminatul semăna cu cel al unei maşini de poliţie: ba merge, ba nu merge.

A fost, deasemenea, prima oară când am auzit-o pe Uca încercând să spună "economisim" -- ceea ce, până la urmă, a fost scopul principal al acţiunii. (Drept e că ei i-a ieşit cam aşa: "comonisim"; probabil din cauză că a trecut direct la aplicatul conceptului: economie de litere :-)...)

În ce mă priveşte şi eu am declarat succes absolut: am sforăit fo' 50 de minute în ora asta. Aşa că pentru restul nopţii îmi rămâne să descopăr alte cauze nobile ce merită adoptate :-)...

ps/ Google şi-a înnegrit într-adevăr prima pagină, însă nu a făcut acelaşi lucru şi cu prima pagină a lui iGoogle, spre care eşti redirecţionat automat o dată ce începi să foloseşti acest serviciu al lor. (Vezi şi povestea lui Blackle.)

Niciun comentariu: